דלג על פקודות של רצועת הכלים דלג לתוכן ראשי
עיריית נצרת עילית - דף הבית»שירותים לתושב»מוקד עירוני
 

מוקד עירוני

מוקד עירוניהמוקד העירוני - 107 המוקד העירוני
המוקד העירוני פועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
המוקד העירוני משמש כזרוע מקשרת בין תושבי העיר למחלקות המבצעות בעירייה. 
 

מתפקידי המוקד: 

  1. מרכז קבלת דיווחים על אירועים שוטפים וחריגים.
  2. מדווח למחלקות השונות על אירועים/מפגעים אשר בתחום אחריותן.
  3. מוודא ביצוע של כל אירוע על פי לוחות זמנים שהוגדרו מראש.
  4. מהווה כתובת מכוונת לאזרחים במצוקה ולאורחי העיר.
  5. מדווח על אירועים חריגים לגורמים הרלוונטיים.
     
  

במוקד מתבצע ריכוז פניות התושבים, כל דיווח למוקד נרשם ומדווח בהתאם לטבלת דיווחים מוכנה מראש, במגוון נושאים:

 
  • תשתיות  -  כבישים, מדרכות, תאורה, תמרורים, תיעול וניקוז.
  • תברואה / הדברה  -  סילוק מפגעים.
  • פינוי אשפה וגזם / התמוטטות עצים ומבנים.
  • מתקני משחק, ריהוט רחוב.
  • מאור ציבורי  -  חשמל ותאורת רחובות.
  • טיאוט רחובות  -  שמירת ניקיון.
  • פיקוח עירוני  -  מניעת רעש.
  • גנים ונוף  -  איכות הסביבה, פארקים.
  • וטרינריה  -  פינוי פגרים, כלבים משוטטים, נשיכות בעלי חיים.
  • נושאי ביטחון שוטפים.
  • תנועה / תחבורה  -  מפגעי תנועה ובטיחות בדרכים, תקלות ברמזורים.
  • קליטה ואיכלוס.
  • בעיות בתחום הרווחה.
  • מערכת החינוך  -  בתי ספר וגנים.
  • שיטפונות וסכנות אחרות.
  • מתן מידע בנושאים, אירועים, תיירות, תרבות וספורט
   

 יצירת קשר:

  • 107 - מכל מקום בתחומי העיר נצרת עילית
  • מספרי טלפון נוספים :   04-6478888  04-6478836  ,  04-6478837
  • באמצעות דוא"ל:  moked@nallit.org.il .

 

 

 
המוקד ערוך ומוכן לפעול גם בשעות חירום במתכונת רגיעה או מתוגברת, בשיתוף פעולה עם כוחות הביטחון השונים וכוחות עזר: צבא, משטרה, פיקוד העורף, מד"א, כיבוי אש, בזק, מ.ע.צ., חברת החשמל
מערכות: 
 
  1. מוקד העירייה עובד עם תוכנת סי.אר.מ.סי לרישום וקבלת תלונות.
  2. תלונות המתקבלות מוזנות במחשב ונשמרות עד חמש שנים לאחור.
  3. במקרים חריגים ניתן לבקש פרטי תלונה באישור יועמ"ש של העירייה.
  4. כל תלונה המתקבלת מוזנת ומופנית לגורם מטפל.
     
 

לתשומת ליבכם : 

 על מנת שניתן יהיה לתת את הטיפול היעיל והמהיר ביותר יש למסור את כל הפרטים המתבקשים ע"י המוקדן  הכוללים  שם , כתובת , מס' פלאפון ופרטי התלונה כולל כתובת האירוע 
 

תכנון עתידי :  

  1. הקלטת שיחות.
  2. אפשרות שליחת s.m.s לתושבים לדיווח על תקלות , סגירת כבישים ועוד ... עפ"י אזור מגורים.